Materiał Partnera
Artykuł sponsorowany
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść artykułu i osobiste poglądy autora.
Polary z logo powinny być spójne z barwami firmy. Możesz użyć jednego z kolorów logo jako dominującej barwy polaru lub wybrać kontrastowy, a nadruk będzie bardziej rzucał się w oczy. Jeżeli Twoja firma nie ma jednej dominującej barwy, a logotyp składa się z kilku kolorów, najlepszym wyborem będzie polar w neutralnej kolorystyce – białej, czarnej lub szarej.
Decydując o fasonie, weź pod uwagę wizerunek firmy i charakter obowiązków. Dla pracowników obsługi klienta wybierz polar o dopasowanym kroju – prezentuje się bardziej dystyngowanie. Z kolei dla osób pracujących fizycznie lepszy będzie fason luźniejszy, niekrępujący ruchów.
Przemyśl, co absolutnie musi znaleźć się na polarze.
Nie przesadzaj z ilością elementów graficznych. Nadmiar wzorów będzie działał na odbiorcę rozpraszająco. Logo ma być na pierwszym planie, a reszta to tylko dodatki.
Wiesz już, co musi znaleźć się na polarze firmowym? Czas zwizualizować sobie ostateczny wygląd polaru. Nadruki warto umiejscowić w dwóch miejscach:
Rozplanuj niezbędne elementy wzoru na tych dwóch partiach. Niektóre firmy decydują się na umieszczanie znaków firmowych również na rękawach. To wchodzi w grę, o ile nie dojdzie w ten sposób do przeładowania ozdobami całego projektu.
Istnieje kilkanaście metod zdobienia ubrań nadrukami. Polar jest jednak trudnym materiałem – jego gruba, mięsista struktura znacznie ogranicza wybór technik nadruku. Najlepiej w starciu z polarami wypada:
O tym, którą metodę wybrać, ostatecznie decyduje specyfika wzoru. Wymienione metody dają inne efekty estetyczne. Obejrzyj w Sieci, jak prezentują się nadruki wykonane każdą z tych metod i przemyśl, która najlepiej odpowiada wizerunkowi Twojej firmy. Elegancki haft komputerowy? Swojska naszywka? Prosty flock?
Zaplanowałeś konieczne elementy nadruku, masz w głowie ich rozmieszczenie i wiesz, która metoda zdobienia polarów najbardziej Ci się podoba. Czas więc na znalezienie firmy, która wcieli w życie Twoją wizję.
Na polskim rynku szczególną renomą cieszy się Logos – ta firma ma ponad 15 lat doświadczenia w tworzeniu firmowych ubrań, w tym polarów z logo. Zespół doradców i grafików najpierw zwizualizuje Twój pomysł, a następnie wykona dla Ciebie testową sztukę odzieży. Z Logos współpracowały już m.in. Castorama, WWF, czy Black Red White!
Miej na uwadze, że po zgłoszeniu się do firmy realizującej nadruki, Twoja wizja może ulec zmianie. Specjaliści postarają się zaproponować Ci najlepsze firmowe ubrania – a to, co w głowie niedoświadczonej osoby wygląda dobrze, niekoniecznie będzie wyglądało dobrze w realu.
Dobrze zaprojektowane polary z logo to marketingowa bomba, wręcz obowiązkowa w dzisiejszych czasach. Wyobraź sobie idealne polary, biorąc pod uwagę kolory marki. Zaplanuj, co i w jakim ułożeniu trzeba umieścić na polarze. Wyrób sobie preferencje co do metod nadruku. Na koniec przedstaw swoją wizję doświadczonemu grafikowi podwykonawcy i bądź otwarty na jego uwagi – to się opłaca!