Polary z logo – jak je zaprojektować?

Polary z logo – jak je zaprojektować?

Materiał Partnera

Inne
Potrzebujesz ok. 4 min. aby przeczytać ten wpis

Artykuł sponsorowany

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść artykułu i osobiste poglądy autora.

O tym, że odzież firmowa jest cennym narzędziem marketingowym, wie każdy nowoczesny przedsiębiorca. Do pełnego skorzystania z możliwości ubrań reklamowych potrzeba jednak dobrego projektu. Ten artykuł pomoże Ci stworzyć idealne polary z logo dla każdego pracownika Twojej firmy. Przechodzimy do rzeczy – czytaj!

1 – Dobór koloru i fasonu polaru

Polary z logo powinny być spójne z barwami firmy. Możesz użyć jednego z kolorów logo jako dominującej barwy polaru lub wybrać kontrastowy, a nadruk będzie bardziej rzucał się w oczy. Jeżeli Twoja firma nie ma jednej dominującej barwy, a logotyp składa się z kilku kolorów, najlepszym wyborem będzie polar w neutralnej kolorystyce – białej, czarnej lub szarej.

Decydując o fasonie, weź pod uwagę wizerunek firmy i charakter obowiązków. Dla pracowników obsługi klienta wybierz polar o dopasowanym kroju – prezentuje się bardziej dystyngowanie. Z kolei dla osób pracujących fizycznie lepszy będzie fason luźniejszy, niekrępujący ruchów.

2 – Wybór niezbędnych elementów

Przemyśl, co absolutnie musi znaleźć się na polarze.

  • Logo to najważniejszy element identyfikacji wizualnej. Ma być dobrze widoczne, czytelne.
  • Drugi ważny element to nazwa. Możesz umieścić nazwę firmy przy logo lub w innym miejscu.
  • Jeśli firma posiada slogan, warto umieścić go na polarze, by lepiej zapadł w pamięć osobie mającej styczność z pracownikami.
  • Ewentualnym dodatkiem jest informacja o stanowisku pracownika – doradca klienta, magazynier, dostawca etc. Przydaje się, zwłaszcza jeśli zespół jest duży. Klienci łatwiej zorientują się, do którego pracownika podejść ze swoim problemem.

Nie przesadzaj z ilością elementów graficznych. Nadmiar wzorów będzie działał na odbiorcę rozpraszająco. Logo ma być na pierwszym planie, a reszta to tylko dodatki.

3 – Plan na umiejscowienie nadruku

Wiesz już, co musi znaleźć się na polarze firmowym? Czas zwizualizować sobie ostateczny wygląd polaru. Nadruki warto umiejscowić w dwóch miejscach:

  • na plecach – duży nadruk z logotypem, którego nie sposób przeoczyć, ułatwia klientom odszukanie pracownika w tłumie;
  • na lewej piersi – mniejszy, ale doskonale zauważalny nadruk, który zawsze wpada w oko klientom wchodzącym w bezpośredni kontakt z pracownikiem.

Rozplanuj niezbędne elementy wzoru na tych dwóch partiach. Niektóre firmy decydują się na umieszczanie znaków firmowych również na rękawach. To wchodzi w grę, o ile nie dojdzie w ten sposób do przeładowania ozdobami całego projektu.

4 – Decyzja o metodzie zdobienia

Istnieje kilkanaście metod zdobienia ubrań nadrukami. Polar jest jednak trudnym materiałem – jego gruba, mięsista struktura znacznie ogranicza wybór technik nadruku. Najlepiej w starciu z polarami wypada:

  • haft komputerowy – bardzo wytrzymały, najwyższa estetyka wykończenia;
  • naszywka – interesujący, trójwymiarowy efekt wizualny, nieformalna prezentacja;
  • folia flock – prosta, praktyczna metoda, dająca wzór przyjemny w dotyku.

O tym, którą metodę wybrać, ostatecznie decyduje specyfika wzoru. Wymienione metody dają inne efekty estetyczne. Obejrzyj w Sieci, jak prezentują się nadruki wykonane każdą z tych metod i przemyśl, która najlepiej odpowiada wizerunkowi Twojej firmy. Elegancki haft komputerowy? Swojska naszywka? Prosty flock?

5 – Znalezienie zaufanego podwykonawcy

Zaplanowałeś konieczne elementy nadruku, masz w głowie ich rozmieszczenie i wiesz, która metoda zdobienia polarów najbardziej Ci się podoba. Czas więc na znalezienie firmy, która wcieli w życie Twoją wizję.

Na polskim rynku szczególną renomą cieszy się Logos – ta firma ma ponad 15 lat doświadczenia w tworzeniu firmowych ubrań, w tym polarów z logo. Zespół doradców i grafików najpierw zwizualizuje Twój pomysł, a następnie wykona dla Ciebie testową sztukę odzieży. Z Logos współpracowały już m.in. Castorama, WWF, czy Black Red White!

Miej na uwadze, że po zgłoszeniu się do firmy realizującej nadruki, Twoja wizja może ulec zmianie. Specjaliści postarają się zaproponować Ci najlepsze firmowe ubrania – a to, co w głowie niedoświadczonej osoby wygląda dobrze, niekoniecznie będzie wyglądało dobrze w realu. 

Podsumowanie

Dobrze zaprojektowane polary z logo to marketingowa bomba, wręcz obowiązkowa w dzisiejszych czasach. Wyobraź sobie idealne polary, biorąc pod uwagę kolory marki. Zaplanuj, co i w jakim ułożeniu trzeba umieścić na polarze. Wyrób sobie preferencje co do metod nadruku. Na koniec przedstaw swoją wizję doświadczonemu grafikowi podwykonawcy i bądź otwarty na jego uwagi – to się opłaca!

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*