Amazon, gigant w branży e-commerce, znalazł nie tylko wielu oddanych konsumentów, lecz także sprzedawców. Ogromny wybór asortymentu wiąże się jednak z równie ogromną konkurencją. Przedstawiamy skuteczny sposób na reklamowanie swojej oferty – Amazon Ads.
Amazon powstał w 1994 roku w Seattle. Jego założycielem jest Jeff Bezos. Początkowo platforma zajmowała się sprzedażą książek i miała ograniczone funkcjonalności, w których brakowało między innymi reklam. Z czasem możliwości, jak i oferta serwisu zaczęły się poszerzać. Obecnie jest to największy sklep internetowy na świecie, w którym zakupy robią klienci z każdego zakątka świata.
Sprzedawanie przez amerykańską platformę uznaje się za wygodne i elastyczne, ponieważ prowadzenie tam biznesu można rozpocząć bez wkładu wielkich środków finansowych. Popularność serwisu sprawia, że sprzedawcy są w stanie docierać ze swoimi produktami do szerokiego grona odbiorców, muszą jednak liczyć się z dużą konkurencją. Amazon postanowił pomóc przedsiębiorczym użytkownikom i z myślą o nich stworzył Amazon Ads – system reklamowy, który ma ułatwiać promowanie marki i wyróżnianie się ze swoim asortymentem.
Amazon Ads jest rozbudowanym systemem reklamy, który oferuje kilka możliwości zaprezentowania swoich produktów. Podstawowy podział najkorzystniejszych dla marki opcji sugeruje dwie platformy, na których można zainwestować w płatną promocję:
Współczesna skuteczna reklama powinna opierać się na założeniach digital marketingu, który w swoich działaniach skupia się przede wszystkim na środowisku internetowym. Sieć daje nam niesamowite możliwości rozwoju i budowania marki, ale, jak już wspomniano, każda działalność w internecie wiąże się z wysoką konkurencją. Jeżeli chcemy przebić się ze swoją ofertą, musimy korzystać z dedykowanych narzędzi, które ułatwią nam to zadanie. Amazon Ads pomoże zwiększyć widoczności naszej oferty, ponieważ reklamy są wyświetlane w bardzo widocznych miejscach docelowych. Precyzyjne reklamowanie skutkuje większą liczbą nowych klientów i zwiększoną sprzedażą. System pozwala również analizować efekty, dzięki czemu wszystko mamy pod kontrolą.
A więcej o digital marketingu przeczytasz tu: https://adsright.pl/digital-marketing/.
Zdjęcie główne: ANIRUDH/unsplash.com