Event firmowy w plenerze – jak go zaplanować?

Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Artykuł sponsorowany

Planowanie firmowego eventu nie musi być skomplikowane. W tych kilku prostych krokach zaplanujesz najważniejsze punkty dotyczące wydarzenia.

Event firmowy pozwala budować i utrzymywać relacje pomiędzy organizacją a grupami jej otoczenia. Wydarzenia tego typu to świetna okazja, żeby pozyskać nowych konsumentów marki, świadomie budować jej wizerunek czy zyskać rozgłos medialny i wyróżnić się na tle konkurencji. Kameralne spotkania integracyjne dla pracowników pozwalają natomiast wzmocnić więź personelu z firmą, propagować wartości i motywować personel do pracy. Pierwsza faza organizacji eventu powinna obejmować określenie celu i kosztorysu przedsięwzięcia, zdefiniowanie jego odbiorców oraz stworzenie programu wydarzenia. Wyjazd integracyjny dla pracowników może zostać połączony np. ze szkoleniem firmowym czy imprezą okolicznościową, taką jak jubileusz marki.

Czas i lokalizacja eventu

W przypadku eventu w plenerze kluczowy jest wybór odpowiedniej lokalizacji oraz rezerwacja miejsc noclegowych. Warto zorganizować wydarzenie w spokojnym miejscu, które będzie odskocznią od miasta. W plenerze dobrze sprawdzą się profesjonalne hale targowe, które ma w ofercie producent hal namiotowych. Solidne i bezpieczne konstrukcje umożliwiają organizowanie eventów przez cały rok, niezależnie od pogody. Planując imprezę branżową, należy także ustalić szczegółowy program wystąpień lub innych atrakcji oraz przewidzieć przerwy lunchowe i kawowe. Dzięki doprecyzowaniu planu wydarzenia łatwiej określić, jaki sprzęt czy nagłośnienie będą potrzebne i sprawdzić, co ma w ofercie wypożyczalnia mebli eventowych. Nie należy zapomnieć o zamówieniu cateringu oraz zapewnieniu obsługi technicznej. 

Nawiązanie współpracy ze sponsorami 

Pozyskanie sponsorów pozwoli na większy rozmach oraz promocję firmy podczas eventu, dlatego warto nawiązać różne współprace. Dużym wsparciem może okazać się nie tylko sponsoring finansowy, ale również wsparcie rzeczowe czy promowanie eventu, dzięki czemu zyska on większy rozgłos. Ważne, aby znaleźć patronat medialny, aktywnie promować wydarzenie w mediach społecznościowych oraz ustanowić ambasadorów marki. 

Odpowiednia identyfikacja wizualna

Stworzenie odpowiedniej oprawy wizualnej dla wydarzenia zwiększy rozpoznawalność oraz zapewni efektywny branding. Dobrze jest stworzyć odrębne logo i hasło dla każdego eventu, najlepiej takie, które będzie spójne z identyfikacją wizualną i wartościami marki. 

Zdjęcie główne: pexels.com/Matheus Bertelli

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*