Artykuł sponsorowany

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść artykułu i osobiste poglądy autora.

Skuteczna reklama dźwignią sukcesu w handlu – Popularne stwierdzenie, które jak najbardziej ma swoje odzwierciedlenie w rzeczywistości. Inwestycja w reklamę jest jednym z podstawowych kroków podczas prowadzenia biznesu. Skuteczna promocja, często może być wręcz zbawienna dla niektórych przedsiębiorców.

Aby jednak reklama zadziałała, należy wiedzieć, jak do całego procesu jej opracowywania podejść. Przede wszystkim należy zastanowić się jaki rodzaj reklamy chcielibyśmy dla swojej firmy. Jednym z polecanych i chętnie wybieranych są reklamy zamieszczone na torbach papierowych.

Jeżeli interesuje Cię ten temat, chciałbyś dowiedzieć się, jak taką reklamę się tworzy i nie tylko, przeczytaj ten poradnik!

ekologiczne torby papierowe

Czym są torby papierowe

Jest to jeden z najpopularniejszych obecnie rodzajów opakowań. Wykorzystuje się je najczęściej jako torby papierowe zakupowe, bądź torebki papierowe ozdobne, (np. torebki prezentowe). Opakowania tego typu mają wiele zalet, szczególnie zaliczyć do nich można kwestie ekonomiczne. Ponadto są to opakowania tanie, a zarazem estetyczne. Wiele osób zdążyło się już przekonać, że torby papierowe czasami dużo lepiej sprawdzają się od plastikowych reklamówek. Dlaczego? Otóż okazuje się, że papierowe torby zapewniają pewną przepuszczalność powietrza, czego nie mogą zapewnić plastikowe torby, jakie znamy.

Co więcej, wiele przepisów prawnych już reguluje nie tylko możliwość, ale również przymus stosowania papierowych toreb, w niektórych sklepach.

Klasyczna papierowa torba zazwyczaj wykonywana jest z materiału pochodzącego z makulatury. Najczęściej jest to papier, charakteryzujący się gramaturą na poziomie 70-110 g/m2, w kolorze białym, lub częściej beżowym. Uchwyt torby zazwyczaj wykonywany jest z kilku warstw tego samego papieru. Istnieje możliwość wyboru toreb z uchwytami skręcanymi, jak również z uchwytami płaskimi. Dane uchwyty przykleja się do wnętrza opakowania włącznie z paskiem papieru, którego zadaniem jest dodatkowe wzmocnienie.

Torby papierowe w handlu

Nie od dzisiaj wiadomo, że takie opakowania z powodzeniem można stosować w wielu dziedzinach handlu. Spokojnie można je zastosować np. odnośnie:

  • obuwia i odzieży,
  • elektroniki,
  • żywności,
  • galanterii,
  • artykułów papierniczych,
  • produktów sypkich,

czy wielu innych produktów. Wielu klientów wręcz ceni sklepy, za to, że posiadają one, chociażby w sprzedaży torby ekologiczne.

Papierowe torby jako nośnik reklamy

Czas przejść do kwestii związanych z reklamą. Otóż torby papierowe świetnie mogą nadawać się jako element identyfikacji firmy. Wystarczy, że na danym opakowaniu widniało będzie logo, nazwa, lub hasło firmy.

Cały proces produkcji takiej reklamy wcale nie należy do komplikowanych, dlatego, że papierowa powierzchnia bardzo dobrze nadaje się do drukowania. Co więcej, modnym ostatnio ruchem jest ręczne nanoszenie na torby papierowe różnych wzorów, rysunków, czy haseł.

Zostańmy jednak przy nadrukach. Otóż takie torby mogą posiadać nawet informacje o różnych promocjach. Nadruki zazwyczaj wykonuje się techniką fleksograficzną, sitodrukową, lub cyfrową.

Bardzo istotnym, a zarazem dobrym krokiem jest stosowanie toreb w różnych rozmiarach, czy wzorach. Ponadto, jeżeli prowadzimy sklep stacjonarny, bądź internetowy, do każdego zakupu, gratis można dodawać papierowe torby z nadrukiem reklamowym. Taki zabieg sprawi, że klient zawsze po spojrzeniu na opakowanie, przypomni sobie o naszym sklepie. Ponadto będzie on mógł używać omawianego opakowania na co dzień, co tym bardziej może wpłynąć na rozpoznawalność.

Świetnym elementem promocji może być wykorzystanie toreb papierowych na różnych eventach, czy targach. Można podarować odwiedzającym, torby papierowe z nadrukiem jako upominek, a można również zdecydować się na podarowywanie drobnych upominków właśnie w specjalnie przygotowanych do tego torbach. Jest to bardzo dobra reklama.

Osoby, dla których klasyczne torby papierowe to za mało, mogą zastanowić się nad skorzystaniem z opcji ekskluzywnych toreb papierowych. Takie, charakteryzują się mocniejszym wykonaniem (do ich produkcji stosuje się np. papier o gramaturze rzędu 170-300 g/m2), możliwością doboru kartonu (istnieje możliwość doboru kartonu wzmocnionego), z jakiego zostaną wykonane, możliwość doboru zamknięcia, uchwytów itp.

W przypadku takich opakowań istnieje również możliwość doboru kilku rodzajów druków, jak i uszlachetnień. Do takich zalicza się np. druk offsetowy, czy zastosowanie różnego rodzaju folii w formie uszlachetnień. Ponownie jest to świetne rozwiązanie jako dodatek do zakupów. Eleganckie torby z nadrukiem mogą sprawdzić się również jako opakowania, np. do wręczania upominków.

ozdobne torby reklamowe

Postaw na ekologie

Zarówno torby, jak i torebki papierowe jeżeli zostaną wykonane z papieru, będą ekologiczne. Każdy z nas wie, jak ogromny nacisk w aktualnych czasach stawiany jest na ekologię. Plastikowe odpowiedniki, coraz częściej są wycofywane z obiegu.

Stosując trik z torbami papierowymi w naszej firmie, możemy przyczynić się dla świata i ekologii. Ponadto z pewnością bardzo duża liczba osób doceni podjęte przez nas działania i być może już samo to, będzie samą w sobie reklamą.

Rodzaje toreb papierowych, które można zastosować w formie reklamy

W tym przypadku w zasadzie wszystkie możliwe torby papierowe sprawdzą się dobrze. Bez względu na to, czy wybierzemy klasyczne torby, mniejsze torebki, np. ozdobne, ekskluzywne modele toreb papierowych i inne, wszystkie będą posiadały możliwość zadruku. Zastosowanie odpowiedniego nadruku przełoży się tym samym na elegancki wygląd. 

Gdzie zamówić torby papierowe z reklamą firmy

Takich miejsc jest naprawdę sporo. Wiele firm oferuje możliwość zadruku opakowań papierowych z nadrukiem. 

Co ważne, jeżeli nie mamy pomysłu, lub nie wiemy, jaką chcielibyśmy mieć reklamę na opakowaniu, producent toreb papierowych często umożliwia skorzystanie z pomocy specjalisty, który nam w tym doradzi. Zarówno może dobrać logo firmy i dodatkowe teksty reklamowe, jak i chociażby stworzyć grafikę promocyjną.

Podsumowanie

Torby papierowe z nadrukiem niewątpliwie są ciekawą formą reklamy sklepu lub firmy. Można na nich umieścić nie tylko logo, ale również teksty reklamowe, nazwę firmy, czy chociażby aktualne promocje. Ponadto jest to rozwiązanie ekologiczne, które wiele konsumentów może docenić. Jeżeli chcemy zatem podnieść swoją rozpoznawalność, zareklamować się, skorzystajmy z możliwości firm oferujących produkcję toreb papierowych z reklamą. Z pewnością będzie to dobry krok!

Fot.: materiał prasowy Klienta.

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.