Strony internetowe – projektowanie stron WWW dla Twojej firmy

Potrzebujesz ok. 5 min. aby przeczytać ten wpis

Artykuł sponsorowany

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść artykułu i osobiste poglądy autora.

Żadna firma, która chce osiągnąć sukces w danej branży, nie może działać bez strony internetowej, a jeśli prowadzi działalność e-commerce, to pomóc jej w tym może funkcjonalny i bezpieczny sklep internetowy. Zalet prezentowania firmowej oferty w globalnej sieci nie da się zlekceważyć, a dodatkowe uzyskanie wysokiej pozycji witryny w wynikach wyszukiwania Google pozwoli dotrzeć do dużej grupy docelowych klientów. Projektowanie stron internetowych to zadanie dla profesjonalistów, agencji oferującej jednocześnie usługi SEO, czyli pozycjonowania i optymalizacji stron oraz wybór własnej domeny. Wiele agencji oferuje też usługę hostingu, zapewniając miejsce na swoich bezpiecznych serwerach.

Twoja strona WWW – jakie są korzyści z posiadania responsywnej strony internetowej

Twoja strona internetowa to najlepsza i zawsze widoczna wizytówka, dzięki której potencjalni klienci mogą zapoznać się z ofertą produktów, umożliwia jednocześnie stworzenie profesjonalnego wizerunku firmy. Liczy się tu zarówno landing page, czyli strona główna, jak i poszczególne podstrony, a odpowiednio wykonany, biznesowy projekt strony to ważny krok na drodze do Twojego sukcesu. Zwiększy się rozpoznawalność marki i zaufanie do niej, a stworzenie witryny responsywnej pozwoli na jej przeglądanie także na popularnych urządzeniach mobilnych.

Projektowanie i tworzenie stron internetowych – warto zdać się na pomoc profesjonalistów

Wykonanie projektu strony internetowej nie jest proste, składa się z wielu elementów, które muszą współgrać ze sobą. Warto zdać się tu na pomoc specjalistów, których znajdziecie pod adresem https://seospace.pl/strony-internetowe-kielce/, mających zawsze świeże, kreatywne pomysły i olbrzymie doświadczenie w tworzeniu stron internetowych za pomocą najnowocześniejszych narzędzi. Są wśród nich zarówno graficy, jak i programiści, umiejący programować i kodować w wielu językach oraz copywriterzy, którzy tworzą content, czyli wszystkie treści publikowane na stronie.

W jaki sposób powstaje profesjonalna witryna lub sklep internetowy?

Proces tworzenia serwisu WWW lub sklepu internetowego zaczyna się zawsze od rozmowy ze zleceniodawcą i dokładnego rozpoznania jego potrzeb. Pracownicy wybranej agencji mają zawsze indywidualne podejście do klienta, udzielą także odpowiedzi na wszystkie najczęściej zadawane pytania, dzięki czemu będą mogli przystąpić do realizacji projektu składającej się z kilku następujących po sobie etapów:

1. Projekt graficzny strony lub wybór gotowego szablonu

Cały proces tworzenia stron WWW zaczyna się od unikalnego projektu graficznego albo wybrania szablonu strony internetowej i dopasowania go na miarę Twoich potrzeb, uwzględniając jednocześnie wymagania przyszłych użytkowników. Szablon dla systemu CMS WordPress może być darmowy, lecz lepiej skorzystać z płatnych, mających atrakcyjniejszy design i o wiele większą funkcjonalność np. łatwe w obsłudze menu nawigacyjne ułatwiające szukanie potrzebnych informacji. Dzięki szablonom i systemowi wtyczek rozszerzających ich funkcjonalność można stworzyć z pomocą fachowców praktycznie dowolną stronę i szybko korzystać ze sklepu internetowego czy atrakcyjnego portfolio.

2. Wybór systemu zarządzania treścią CMS

Jednym z istotnych elementów każdej profesjonalnej stron internetowej jest system zarządzania treścią CMS, a najlepszy wybór to WordPress, sprawdzający się zarówno, kiedy chcesz założyć bloga, jak i w przypadku rozbudowanego sklepu internetowego. Umożliwia kompleksową obsługę strony firmowej, umieszczanie na niej nowych treści, zdjęć, czy modyfikowanie już istniejących, dodawanie nagłówków do tekstów i dzielenie ich na akapity zwiększające czytelność. Właściciel strony może to robić samodzielnie albo zlecić to zadanie agencji, która stworzyła dla niego projekt strony WWW.

3. Napisanie unikalnych treści publikowanych na stronie

To zadanie dla copywriterów, specjalistów od pisania różnego rodzaju tekstów, a wysokiej jakości content ma olbrzymie znaczenie dla tego, jak wysoko w wynikach wyszukiwania Google znajdzie się dana strona WWW. Teksty muszą być unikalne, wolne od błędów, mające wartość merytoryczną i mogące zainteresować określoną, docelową grupę odbiorców. Dzięki temu uda się też zyskać cenną opinię eksperta w danej branży, co może zaprocentować większą liczbą odwiedzin na stronie i zwiększonymi zyskami z działalności prowadzonej poprzez własną stronę internetową.

4. Pozycjonowanie i optymalizacja strony firmowej

Następnym ważnym krokiem jest pozycjonowanie strony internetowej zapewniające jej wspomnianą wysoką pozycję w wyszukiwarce. Konieczna więc będzie jej optymalizacja, wszystkich elementów, zarówno od strony back-end, jak i front-end. Trzeba dokładnie przejrzeć kod witryny i dodatkowych skryptów pod kątem możliwych błędów wpływających na funkcjonalność czy szybkość ładowania się. Kolejnym istotnym aspektem jest dobór odpowiednich fraz kluczowych do pisanych treści, zapewniających najwyższą konwersję oraz optymalizacja publikowanej grafiki i zdjęć, także wpływających na bezproblemowe działanie witryny.

Zdjęcie: materiał Klienta.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*