Kilka elementów nowoczesnego CSR-u. Wykorzystaj je w swojej firmie

Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Koncepcje społecznej odpowiedzialności biznesu wyznaczają współcześnie zupełnie nowe standardy prowadzenia firmy. Wie o tym np. Toyota!

Japoński gigant branży motoryzacyjnej już od 1992 roku prowadzi działania zgodne z koncepcją CSR i wynosi ją na całkiem inny poziom.

Nowoczesny CSR – Toyota robi to dobrze

Toyota Motors Corporation od początku swojego istnienia opiera swoje działania na trzech podstawach: przyjaznych środowisku technologiach, ekologicznej produkcji i działaniach na rzecz społeczeństwa.

W obszarze ochrony środowiska firma konsekwentnie realizuje setki mniejszych i większych projektów. Warto wymienić przede wszystkim akcje sadzenia drzew obejmujące kilkadziesiąt tysięcy hektarów na całym świecie. Oprócz tego Toyota zajmuje się uprawą kwiatów oraz batatów.

Firma działa na rzecz zwiększenia bezpieczeństwa ruchu drogowego i dąży do niemal całkowitego obniżenia emisji CO2 w swoich pojazdach oraz zakładach.  W kontaktach biznesowych buduje współpracę opartą na wzajemnym zaufaniu i przejrzystych warunkach. Dba także o relacje z akcjonariuszami, stale udoskonalając produkcję i wdrażając nowe technologie, a także zwiększając wydajność i zyski.

Deska rozdzielcza samochodu
(fot. Wassim Chouak, źródło: unsplash.com)

TMC zapewnia najwyższą jakość swoich produktów i dba o zadowolenie klientów. Dodatkowo uwzględnia w swoich projektach potrzeby osób niepełnosprawnych.

W myśl dobrego employer brandingu wspiera rozwój pracowników, organizując kursy i szkolenia. Zatrudnia osoby niepełnosprawne, troszczy się o pracowników na emeryturze i wspiera pracujące mamy.

Swoimi działaniami firma obejmuje cztery obszary nowoczesnego CSR: filantropię, etykę, prawo i ekonomię.

Zdjęcie główne artykułu: źródło: pexels.com

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*