Jakie powinno być opakowanie reklamowe?

Potrzebujesz ok. 3 min. aby przeczytać ten wpis

Artykuł sponsorowany

Wszystko może być formą reklamy. Promocja swojej firmy i jej usług to naturalny element prowadzenia własnego biznesu i tworzenia marki. Szczególnie ważne dla restauracji czy sklepów wysyłkowych jest reklamowanie swojej działalności również na pudełkach, w których dostarczane są do klientów ich zamówienia. Podpowiadamy, jakie cechy powinno mieć opakowanie reklamowe.   

Dobry design opakowania reklamowego   

Podstawą do skutecznego reklamowania swojego produktu na opakowaniach jest odpowiedni design. Logo Twojej firmy powinno być dobrze widoczne na pudełku, paczce czy naklejce dodawanej do zamówienia. Projektowanie opakowań marketingowych najlepiej zlecić ekspertom w tej dziedzinie, ponieważ ogromne znaczenie mają tu niuanse. Wielkość logo, jego kolor czy rodzaj zastosowanego druku wpływają na jasność przekazu oraz sposób, w jaki oddziałuje ono na klienta. Projekt opakowania reklamowego może skutecznie pomóc kreować profesjonalny i atrakcyjny wizerunek firmy. Każdy szczegół podczas doświadczenia odpakowywania zamówienia trafia do podświadomości klienta i zachęca go do ponownego skorzystania z usług Twojej firmy. 

Dopracowanie szczegółów  

Każdemu w pracy zdarza się gorszy dzień i każdy ma prawo do pomyłki. Niestety błędy podczas pakowania zamówienia mają bardzo duży wpływ na to, jak odbierana przez klientów jest firma. Zwłaszcza błędy przy wypełnianiu i drukowaniu etykiety mogą nawet sprawić, że zamówienie nie dotrze do osoby, która je zamówiła. Długi czas oczekiwania na paczkę oraz komplikacje przy jej dostarczaniu zdecydowanie obniżą zadowolenie z usług Twojej firmy. Przyklejenie nieodpowiedniej etykiety może doprowadzić do tego, że paczka trafi pod zły adres. Z kolei zerwanie jej spowoduje zniszczenie opakowania i konieczne stanie się zapakowanie zamówienia na nowo. To z kolei zwiększa koszty i komplikuje proces wysyłki. Zmywacze do etykiet umożliwiają poprawienie drobnego błędu na odpowiednie dane bez konieczności zrywania naklejki. 

Zawsze zwracaj też uwagę na estetyczne detale. Bibuła wypełniająca paczkę PRową powinna być bez zagnieceń, wstążki zawiązane równo i schludnie, a naklejki przyklejone prosto i równo. Takie dopracowanie drobnych szczegółów sprawia, że cała przesyłka prezentuje się elegancko i profesjonalnie. 

Opakowania reklamowe dla gastronomii   

Przy prowadzeniu restauracji również warto zadbać o ładne opakowania na wynos dla klientów. Oczywiście, można zapakować zamówienie na wynos lub niezjedzoną porcję jedzenia w zwykły kartonik lub styropianowego “laptopa”, ale jest to zaprzepaszczenie okazji na zareklamowanie swojego lokalu na zewnątrz. Opakowania Poznań na wynos dla gastronomii mogą być naprawdę estetyczne i ciekawie zaprojektowanie. Papierowe kartoniki muszą być jak najbardziej wytrzymałe i sztywne, aby chroniły danie przed zgnieceniem. Z kolei innego rodzaju opakowania powinny być wykonane z ekologicznego tworzywa, co dodatkowo podniesie poziom sympatii klientów do marki. 

Na opakowaniu na wynos z restauracji powinny znaleźć się informacje takie, jak nazwa lokalu oraz jego logo, godziny otwarcia i przyjmowania zamówień oraz numer telefonu do restauracji. Takim opakowaniem możesz przyciągnąć do siebie klientów i zachęcić ich do powrotu do knajpy. Sprawisz też, że łatwiej zapamiętają oni nazwę oraz numer do lokalu, co zwiększy prawdopodobieństwo ponownego zamówienia. 

Zdjęcie główne: pexels.com/Anna Nekrashevich

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*