Firmowy druk – z jakich rozwiązań warto skorzystać?

Potrzebujesz ok. 3 min. aby przeczytać ten wpis

Artykuł sponsorowany

Mimo popularnego obecnie przeniesienia działań reklamowych do rzeczywistości internetowej, drukowane materiały reklamowe wciąż mają duże znaczenie dla firmy. Dowiedz się więc z jakich rozwiązań z obszaru druku firmowego warto korzystać w dzisiejszych czasach.

Dlaczego warto korzystać z drukowanych materiałów?

Zacznijmy od tego, dlaczego w ogóle warto zdecydować się na drukowane materiały reklamowe i nie tylko. To pytanie zadaje sobie wielu przedsiębiorców, zwłaszcza że obecnie większość firm decyduje się na prowadzenie strony internetowej oraz kampanie reklamowe z użyciem social mediów. Mimo to druk firmowy wciąż jest bardzo istotny. Dlaczego? Przede wszystkim dlatego, że według badań informacje zawarte na nośnikach papierowych zostają w pamięci i podświadomości odbiorcy znacznie dłużej. A to właśnie podświadomość może odegrać sporą rolę w wyborach konsumenckich. Warto więc połączyć działania online z drukiem firmowym, aby osiągnąć zamierzony efekt. Ponadto w niektórych przypadkach drukowane materiały są bardziej stosowne. 

Jakie drukowane materiały wybrać?

Pojawia się także pytanie, jakie materiały drukowane wybrać, aby w pełni zrealizować założenia firmy. Przede wszystkim postaw na drukowane wizytówki. Każda firma powinna takie mieć, aby móc przekazać je w ręce klienta lub potencjalnego kontrahenta, kiedy pojawi się taka okazja. Tego typu druk firmowy z pewnością pozwoli stworzyć bardziej profesjonalne wrażenie oraz nawiązać bliższą relację biznesową. Pamiętaj, że w niektórych branżach elegancka wizytówka, dopasowana do identyfikacji wizualnej marki, to prawdziwa podstawa.

Mówiąc o druku firmowym, nie można także zapomnieć o oznaczeniach na przesyłkach. Jeśli Twoja firma działa w obszarze e-commerce lub TSL. Oznaczenia firmowe umieszczane na paczkach są skuteczną formą reklamy oraz zwiększania świadomości marki pośród odbiorców. W tym przypadku możesz zdecydować się nie tylko na typowo reklamowe naklejki oraz wycinanie na ploterze , ale także na znaki ADR

Przydatne mogą okazać się również różnego rodzaju ulotki i foldery. Możesz wykorzystać je na przykład na różnego rodzaju targach branżowych, konferencjach oraz jako dodatek do zakupionych/zamówionych produktów. Ulotki i foldery możesz wykonać w różnym formacie i na różnym papierze, dzięki czemu bez problemu znajdziesz coś idealnego dla Twojej firmy.

Zdjęcie główne: pexels.com/Fernando Arcos

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*